• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nystartfinans, någon som har information?

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Ok! Hur sker utbetalningen!? Signerar man med BankID? Hur många dagar tog det innan du fick svar på din ansökan och har du fått utbetalningen?
Jag mejlade mina uppgifter till dem i måndags, igår fick samtal från dem,dem skickar skuldebrev....Dem vill ha två senaste lönespecifikation och om du bor ihop med någon....bevis att den personer har inkomst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ralle

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 December 2013
Meddelanden
178
Mottagna reaktioner
109
Poäng
297
Gjorde en ansökan, men fick nej med motiveringen att "man får inte ha mer än ett smslån/snabblån som inte syns på UC". Det måste vara synliga skulder på UC, annars vet inte Nystartfinans hur stora skulder man egentligen har.
Varför man nu skulle ljuga om det?

Hade gått med medsökande. Men hade jag haft medsökande, så hade inte Nystartfinans varit mitt första alternativ.
 
G

gäst2017

Gäst
Poäng: 0
Tack det var väldigt intressant information då jag har sneglat på dessa. Hade dock tänkt rada upp smslånen som behövde lösas.
Då ska jag tänka om och se vilka UC-lån som kan undanröjas och så lägger jag den månadskostnaden på att få bort smslån istället.

Blir bra att få ner antalet krediter. Förutsatt att det går igenom såklart. Ska söka i helgen senast.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Fick skuldebrevet idag...ränta 21,7%,uppläggningsavgift 695kr!!!
Jag har ett snabblån och har nämnt detta när dem frågade.
 
J

Jjjjjj

Gäst
Poäng: 0
Jag fick lov att ha medsökande pga för många sms lån som syndes på UC som jag sökt som jag inte har fått.
 
J

Jjjj

Gäst
Poäng: 0
En medsökande ska ha fast anställd med ok inkomst, kan ha någon enstaka anmärkning måste ha en hållbar lånesituation för att styrka ärendet.

Fick det som svar.
 
1

18onde

Gäst
Poäng: 0
Tusen tack för snabbt svar! Måste medsökande ha bankid eller kan medsökande skicka in kopia på körkort och lönebesked?



En medsökande ska ha fast anställd med ok inkomst, kan ha någon enstaka anmärkning måste ha en hållbar lånesituation för att styrka ärendet.

Fick det som svar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp